Header Ads

header ad

Ψήφισμα κατά της ίδρυσης πλωτής μονάδας ιχθυοκαλλιέργειας στην Κακιά σκάλα

«Σύσσωμο  το Δημοτικό Συμβούλιο και ο Λαός του Δήμου Μεγαρέων, με ύψιστη οργή και αγανάκτηση αντιτίθεται και ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΠΛΗΡΩΣ στην “Ίδρυση της πλωτής μονάδας Ιχθυοκαλλιέργειας στην θαλάσσια περιοχή της Κακιάς σκάλας” του Δήμου Μεγαρέων και καταγγέλλει προς κάθε κατεύθυνση, τη συνεχιζόμενη χρόνια τώρα βάναυση υποβάθμιση της ποιότητας Ζωής και την απαξίωση της Ιστορικής Μεγαρίδας με αρνητικές παρεμβάσεις του κράτους, παρά τις αντίθετες θέσεις της τοπικής κοινωνίας.


            Η Μεγαρίδα, ως γνωστό, διαθέτει ισχυρά αναπτυξιακά πλεονεκτήματα σε βασικούς τομείς της οικονομίας, όπως στον Πρωτογενή Τομέα (Γεωργία, Κτηνοτροφία, πτηνοτροφία, αλιεία κ.λ.π.), στον Πολιτισμό – Τουρισμό (αρχαιολογικό, Θρησκευτικό, διατροφικό, θαλάσσιο, ορεινό κ.λ.π.) με σοβαρές προοπτικές Ανάπτυξης και δημιουργίας βιώσιμων θέσεων.

Παρά ταύτα η κεντρική διοίκηση αγνοώντας την λαϊκή βούληση και τις θέσεις της τοπικής αυτοδιοίκησης  με σχετικές ενέργειες και αποφάσεις της συνεχίζει την υποβάθμιση της περιοχής.
        Ενδεικτικά θυμίζουμε την τεράστια επιβάρυνση του τόπου μας με:
• Τις τεράστιες και εξαιρετικά επικίνδυνες εγκαταστάσεις του υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Ρεβυθούσα και την πρόσθετη σημαντική επιβάρυνση με τις μετακινήσεις τεράστιων έμφορτων πλοίων μεταφοράς του.
• Τον επίσης εξαιρετικά επικίνδυνο και πολλών χιλιομέτρων αγωγό διέλευσης φυσικού αερίου, που στην κυριολεξία διασχίζει όλο τον κάμπο της Μεγαρίδας, που σημειωτέον επέφερε την καταστροφή χιλιάδων ελαιοδένδρων καθώς & δέντρων Πεύκης & Ελάτης, αλλά και σημαντική απαξίωση περιουσιών, πολλών δημοτών.
• Τις επίσης επικίνδυνες και μεγάλης έκτασης εγκαταστάσεις πετρελαιοειδών στο Πέραμα Μεγαρίδας.
• Τις εξίσου μεγάλης και υψηλής επικινδυνότητας και επιβάρυνσης περιβάλλοντος εγκαταστάσεις διυλιστηρίων ΕΛΠΕ και MOTOR OIL.
•Την αναλόγου επικινδυνότητας εγκατάσταση και λειτουργία, σε έκταση 4 χιλ. στρεμμάτων του πεδίου βολής όπλων καμπύλης τροχιάς
• Την απαξιωτική εγκάρσια κατάτμηση της Πόλης και αποκοπής της από την θάλασσα με τη διέλευση δύο μεγάλων οδικών αξόνων (Παλαιάς & Νέας Εθνικής οδού ) και της σιδηροδρομικής γραμμής και την ήδη κακώς λειτουργούσα μονάδα Ιχθυοκαλλιέργειας σε παρακείμενο θαλάσσιο χώρο.
     Σήμερα διαφαίνεται ότι στο πλαίσιο της στρεβλής δήθεν οικονομικής ανάπτυξης, σχεδιάζεται από την κεντρική διοίκηση  ένα νέο και εξαιρετικά καταστροφικό για το θαλάσσιο περιβάλλον και άκρως υποβαθμιστικό για την περιοχή μας κτύπημα.

Η “Ιδρυση πλωτής μονάδας Ιχθυοκαλλιέργειας εκτροφής θαλάσσιων ιχθύων στην θέση Κακιά Σκάλα”.

Η λειτουργία αυτής της δραστηριότητας κρίνεται καταστροφική και επικίνδυνη για την περιοχή αφού βρίσκεται σε ελάχιστη απόσταση από τεράστιας αρχαιολογικής αξίας μνημεία, όπως είναι ο τάφος του πρώτου Βασιλέως των Μεγάρων ΚΑΡ και οι Σκιρωνίδες Πέτρες, το “Σκιρώνειο Μουσείο” του διάσημου Καλλιτέχνη Κώστα Πολυχρονόπουλου και μεγάλη ξενοδοχειακή μονάδα .

Η τοπική αυτοδιοίκηση σχεδιάζει αποκλειστικά και μόνο την Τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, που θα συμβάλλει θετικά και ουσιαστικά στην ανάταξη και την αναβάθμιση της Κινέττας, που δοκιμάστηκε από την τεράστια καταστροφική πυρκαγιά της 23ης Ιουλίου 2018 και κάθε άλλη δραστηριότητα όχι μόνον δεν συμβάλλει προς την κατεύθυνση αυτή αλλά απαξιώνει και υποβαθμίζει το περιβάλλον.

Επιπροσθέτως, με τις ΚΑΤΕYΘΥΝΣΕΙΣ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ και με  βάση την   παρ. εε του άρθρου 12 του Νόμου 4277/2014, ΦΕΚ 156/Α/01-09-2014,    «Νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αττικής – Αθήνας και άλλες διατάξεις», προβλέπεται η ενεργοποίηση ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας τουριστικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος για την ανάδειξη των αρχαιολογικών χώρων και της μοναδικής ιστορικής σημασίας των ακτών του Αργοσαρωνικού, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται και η παράκτια ζώνη από Πειραιά προς Σαλαμίνα– Κυνοσούρα , Ελευσίνα , Κακιά Σκάλα , Αφαία.

Με την παρ. στ του άρθρου 17, του ίδιου προαναφερόμενου νόμου , προβλέπεται η επίτευξη και διατήρηση καλής κατάστασης για το θαλάσσιο περιβάλλον της Αττικής.

Με το άρθρο 18 του παραρτήματος του ίδιου νόμου η Κακιά Σκάλα χαρακτηρίζεται ως τόπος γεωμορφολογικού και τοπιακού ενδιαφέροντος .

Για όλα τα παραπάνω με το παρόν ΟΜΟΦΩΝΟ ΨΗΦΙΣΜΑ είμαστε κάθετα αντίθετοι με την Ίδρυση της συγκεκριμένης μονάδας ιχθυοκαλλιέργειας.

Ως Λαός σας γνωστοποιούμε με ομόφωνη, αταλάντευτη και στεντόρεια φωνή να μην αγνοήσετε το περιεχόμενο του ψηφίσματος αυτού και θελήσετε να προχωρήσετε σε υλοποίηση δήθεν επενδυτικών  σχεδίων, που δεν θα ωφελήσουν αλλά αντίθετα θα υποβαθμίσουν και θα καταστρέψουν την περιοχή μας.

Ως Δημοκρατική Κοινωνία, μιας Δημοκρατικής Χώρας δε δεχόμαστε άλλη καταστροφική υποβάθμιση της ευρύτερης περιοχής του Δήμου Μεγαρέων.

Μη μας υποχρεώσετε με τις αποφάσεις σας να φτάσουμε στα άκρα.
Θα αντιδράσουμε σθεναρά και πάλι, όπως έγινε με την επιχειρούμενη δημιουργία ορυχείων Βωξίτη στα Γεράνεια,  προασπίζοντας ως δημοκρατικοί Πολίτες τα δίκαια, αυτονόητα και αυταπόδεικτα δικαιώματα της τοπικής μας κοινωνίας, με κάθε τρόπο όπως η δημοκρατική μας σκέψη και συνείδηση τα αντιλαμβάνεται.»

στην “Ίδρυση της πλωτής μονάδας Ιχθυοκαλλιέργειας στην θαλάσσια περιοχή της Κακιάς σκάλας” του Δήμου Μεγαρέων και καταγγέλλει προς κάθε κατεύθυνση, τη συνεχιζόμενη χρόνια τώρα βάναυση υποβάθμιση της ποιότητας Ζωής και την απαξίωση της Ιστορικής Μεγαρίδας με αρνητικές παρεμβάσεις του κράτους, παρά τις αντίθετες θέσεις της τοπικής κοινωνίας.

Η Μεγαρίδα, ως γνωστό, διαθέτει ισχυρά αναπτυξιακά πλεονεκτήματα σε βασικούς τομείς της οικονομίας, όπως στον Πρωτογενή Τομέα (Γεωργία, Κτηνοτροφία, πτηνοτροφία, αλιεία κ.λ.π.), στον Πολιτισμό – Τουρισμό (αρχαιολογικό, Θρησκευτικό, διατροφικό, θαλάσσιο, ορεινό κ.λ.π.) με σοβαρές προοπτικές Ανάπτυξης και δημιουργίας βιώσιμων θέσεων.

Παρά ταύτα η κεντρική διοίκηση αγνοώντας την λαϊκή βούληση και τις θέσεις της τοπικής αυτοδιοίκησης με σχετικές ενέργειες και αποφάσεις της συνεχίζει την υποβάθμιση της περιοχής.
Ενδεικτικά θυμίζουμε την τεράστια επιβάρυνση του τόπου μας με:
• Τις τεράστιες και εξαιρετικά επικίνδυνες εγκαταστάσεις του υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Ρεβυθούσα και την πρόσθετη σημαντική επιβάρυνση με τις μετακινήσεις τεράστιων έμφορτων πλοίων μεταφοράς του.
• Τον επίσης εξαιρετικά επικίνδυνο και πολλών χιλιομέτρων αγωγό διέλευσης φυσικού αερίου, που στην κυριολεξία διασχίζει όλο τον κάμπο της Μεγαρίδας, που σημειωτέον επέφερε την καταστροφή χιλιάδων ελαιοδένδρων καθώς & δέντρων Πεύκης & Ελάτης, αλλά και σημαντική απαξίωση περιουσιών, πολλών δημοτών.
• Τις επίσης επικίνδυνες και μεγάλης έκτασης εγκαταστάσεις πετρελαιοειδών στο Πέραμα Μεγαρίδας.
• Τις εξίσου μεγάλης και υψηλής επικινδυνότητας και επιβάρυνσης περιβάλλοντος εγκαταστάσεις διυλιστηρίων ΕΛΠΕ και MOTOR OIL.
•Την αναλόγου επικινδυνότητας εγκατάσταση και λειτουργία, σε έκταση 4 χιλ. στρεμμάτων του πεδίου βολής όπλων καμπύλης τροχιάς
• Την απαξιωτική εγκάρσια κατάτμηση της Πόλης και αποκοπής της από την θάλασσα με τη διέλευση δύο μεγάλων οδικών αξόνων (Παλαιάς & Νέας Εθνικής οδού ) και της σιδηροδρομικής γραμμής και την ήδη κακώς λειτουργούσα μονάδα Ιχθυοκαλλιέργειας σε παρακείμενο θαλάσσιο χώρο.

Σήμερα διαφαίνεται ότι στο πλαίσιο της στρεβλής δήθεν οικονομικής ανάπτυξης, σχεδιάζεται από την κεντρική διοίκηση ένα νέο και εξαιρετικά καταστροφικό για το θαλάσσιο περιβάλλον και άκρως υποβαθμιστικό για την περιοχή μας κτύπημα.
Η “Ιδρυση πλωτής μονάδας Ιχθυοκαλλιέργειας εκτροφής θαλάσσιων ιχθύων στην θέση Κακιά Σκάλα”.
Η λειτουργία αυτής της δραστηριότητας κρίνεται καταστροφική και επικίνδυνη για την περιοχή αφού βρίσκεται σε ελάχιστη απόσταση από τεράστιας αρχαιολογικής αξίας μνημεία, όπως είναι ο τάφος του πρώτου Βασιλέως των Μεγάρων ΚΑΡ και οι Σκιρωνίδες Πέτρες, το “Σκιρώνειο Μουσείο” του διάσημου Καλλιτέχνη Κώστα Πολυχρονόπουλου και μεγάλη ξενοδοχειακή μονάδα .
Η τοπική αυτοδιοίκηση σχεδιάζει αποκλειστικά και μόνο την Τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, που θα συμβάλλει θετικά και ουσιαστικά στην ανάταξη και την αναβάθμιση της Κινέττας, που δοκιμάστηκε από την τεράστια καταστροφική πυρκαγιά της 23ης Ιουλίου 2018 και κάθε άλλη δραστηριότητα όχι μόνον δεν συμβάλλει προς την κατεύθυνση αυτή αλλά απαξιώνει και υποβαθμίζει το περιβάλλον.
Επιπροσθέτως, με τις ΚΑΤΕYΘΥΝΣΕΙΣ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ και με βάση την παρ. εε του άρθρου 12 του Νόμου 4277/2014, ΦΕΚ 156/Α/01-09-2014, «Νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αττικής – Αθήνας και άλλες διατάξεις», προβλέπεται η ενεργοποίηση ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας τουριστικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος για την ανάδειξη των αρχαιολογικών χώρων και της μοναδικής ιστορικής σημασίας των ακτών του Αργοσαρωνικού, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται και η παράκτια ζώνη από Πειραιά προς Σαλαμίνα– Κυνοσούρα , Ελευσίνα , Κακιά Σκάλα , Αφαία.

Με την παρ. στ του άρθρου 17, του ίδιου προαναφερόμενου νόμου , προβλέπεται η επίτευξη και διατήρηση καλής κατάστασης για το θαλάσσιο περιβάλλον της Αττικής.

Με το άρθρο 18 του παραρτήματος του ίδιου νόμου η Κακιά Σκάλα χαρακτηρίζεται ως τόπος γεωμορφολογικού και τοπιακού ενδιαφέροντος .

Για όλα τα παραπάνω με το παρόν ΟΜΟΦΩΝΟ ΨΗΦΙΣΜΑ είμαστε κάθετα αντίθετοι με την Ίδρυση της συγκεκριμένης μονάδας ιχθυοκαλλιέργειας.

Ως Λαός σας γνωστοποιούμε με ομόφωνη, αταλάντευτη και στεντόρεια φωνή να μην αγνοήσετε το περιεχόμενο του ψηφίσματος αυτού και θελήσετε να προχωρήσετε σε υλοποίηση δήθεν επενδυτικών σχεδίων, που δεν θα ωφελήσουν αλλά αντίθετα θα υποβαθμίσουν και θα καταστρέψουν την περιοχή μας.
Ως Δημοκρατική Κοινωνία, μιας Δημοκρατικής Χώρας δε δεχόμαστε άλλη καταστροφική υποβάθμιση της ευρύτερης περιοχής του Δήμου Μεγαρέων.
Μη μας υποχρεώσετε με τις αποφάσεις σας να φτάσουμε στα άκρα.
Θα αντιδράσουμε σθεναρά και πάλι, όπως έγινε με την επιχειρούμενη δημιουργία ορυχείων Βωξίτη στα Γεράνεια, προασπίζοντας ως δημοκρατικοί Πολίτες τα δίκαια, αυτονόητα και αυταπόδεικτα δικαιώματα της τοπικής μας κοινωνίας, με κάθε τρόπο όπως η δημοκρατική μας σκέψη και συνείδηση τα αντιλαμβάνεται.»


Από το Blogger.